עמוד ראשי > הסדרי הנגישות – בתי הרשת
הצהרת נגישות
רשת עד 120 משקיעה משאבים רבים ועושה מאמצים רבים, כדי לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, תשנ"ח-1998, ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים משאבים ומאמצים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות, שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי הנגישות בבתי עד 120
- קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניון/מהרחוב לבנין הראשי ועד לעמדת השירות לדייר (כולל מעליות).
- עמדת השירות לדייר נגישה וקיימת מערכת עזר לשמיעה.
- בקומת הלובי בכל בית קיימים תאי שירותים נגישים.
- קיימות חניות נכים בכל בית.
שירות לקוחות נגיש
- מותרת כניסת אורחים לבתים לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- מותרת כניסת אורחים עם כלבי נחייה לעיוורים.
- מוקד הטלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
ככל שנתקלתם בקושי או ככל שיש לכם הצעות לשיפור נשמח לשמוע מכם. ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות שפרטיו מופיעים בתחתית הצהרת נגישות זו.
רכזת נגישות
שרית וינלגר בינימין | טלפון 052-6755773 | פקס 03-6440774 | מייל wsarit@ad-120.co.il
מועד עדכון הצהרת הנגישות – ינואר 2025.