ברוכים הבאים לעד 120 - להתעורר בבית מאיר פנים, מלא עניין ותוכן, עשייה מתוך סקרנות ויצירה, למידה והנאה, עם אנשים כמוך ולחיות את החיים במלואם אנו מזמינים אותך ליהנות בבית מוגן, חם, מחבק ושוקק בחיי חברה ותרבות עשירים, ומכל מה שהופך את החיים למלאים ולמרגשים יותר

שירותי בריאות

דיירי 'עד 120' נאנים משירותי בריאות מתקדמים בכל בתי הרשת.
בכל אחד מהבתים יש מרכז רפואי הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מרכזי בריאות מרפאת עצמאיים, מכון פיזיותרפיה מחלקה סיעודית ומרכז החלמה. בכל מרכזים רפואיים פועל צוות מקצועי רב־תחומי מיומן ומנוסה בטיפול בבני הגיל השלישי.

לרשות העובדים עומד ציוד רפואי משוכלל המציע שיטות טיפול חדשניות וייחודיות המותאמות לצרכים רפואיים. מעטפת שירותי הבריאות המקיפה מספקת מעקב רפואי אישי שוטף, ביצוע בדיקות רפואיות מקיפות, הערות תפקוד, קביעת תורים לרופאים מומחים, התאמת תרופות, הזמנתן מקופות החולים וחלוקתן ועוד.

דיור תומך ומחלקת החלמה

מחלקה ייחודית בבית הפועלת בהשגחה רפואית ונותנת מענה לאנשים הכספיים באופן זמני ממגבלה או מקושי תפקודי וזקוקים להחלמה או לזמן חזקות אחרי ניתוח.
יש אפשרות לשהייה קצרה או ארוכה.
תנאי האשפוז המעולים הניתנים תחת קורת גג אחת, משלבים טיפול מקצועי ואיכותי עם יחס אישי קשוב והקפדה מלאה על כבוד האדם ועל פרטיותו, ומאפשרים ליהנות מנוחות מרבית בכל שעות היום.

מחלקה סיעודית

המחלקה הסיעודית פועלת ברישיון ובפיקוח משרד הבריאות ומיועדת למטופלים סיעודיים בכל גיל, במצב סיעודי זמני או קבוע. המחלקה מעמידה מערך שירותים מתקדם הפועל לפי מיטב הידע הרפואי־גריאטרי ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים של רשת 'עד 120'. שירותי הרפואה והסיעוד ניתנים על ידי צוות מומחים מתחומים שונים: רפואה, סיעוד וטיפול, עבודה סוציאלית, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, תזונה, טיפול תקשורתי ועוד.

מכוני פיזיותרפיה

לפיזיותרפיה יתרונות בריאותיים רבים. היא מסייעת באיזון הגוף ועוזרת לשמור על אורח חיים בריא.
טיפול פיזיותרפי עושה נפלאות בכל גיל, ועל אחת כמה וכמה בגיל השלישי.
בכל אחד מבתי הרשת תוכלו למצוא מכון פיזיותרפיה מצויד במכשור מתקדם ומנוהל על ידי פיזיותרפיסטים מקצועיים המתמחים בטיפול בבני הגיל השלישי.

מרכז החלמה

לעד 120 יש מחלקה ייחודית לנזקקים לטיפול החלמתי. מחלקה זו נבנתה באוירה של בית מלון או בית ובה נעשית השגחה רפואית על המטופל בכל מה שיידרש – 24 שעות ביממה.

מחלקה זו אינה מתאימה לסיעודיים אלא אנשים מתאימים לבעיות תפקודיות וזקות לקבל את מרכז החלמה להבראה ולהשגחה רפואית על מנת שישובו לשגרת חייהם במהרה.

במקום יש גם מועדון חברתי להנאת ולרווחת הנזק וגם על מנת להנעים לו את זמן השעות ועד לסוף תקופת החלמתו. כמו כן מוגשות לו 5 ארוחות.

מגזין הבריאות "עד 120"

גוף ונפש בגיל השלישי

מאמרה של צביה צובל, עובדת סוציאלית עם התמחות בגריאטריה, רשת בתי הדיור המוגן עד 120

קרא עוד

ארומתרפיה בשילוב רפלקסולוגיה

האיכויות הרפואיות של צמחים בעלי ריח, פרחים ועצים, היו ידועות ושימשו בכל התרבויות העתיקות הגדולות. במצרים העתיקה השתמשו בהם לרפואה, קוסמטיקה ופולחנים דתיים...

נפלאות ה- ויטמין D

ויטמין D הוא מולקולה מסיסה בשמן, שהגוף זקוק למקור חיצוני להפעילה.

המרכיבים הבריאים לסלט שלך

בשנים האחרונות אנו עדים למחקרים רבים על מזונות מן הטבע וחשיבותם.

צור קשר
סיור וירטואלי בבתים