ברוכים הבאים לעד 120 - להתעורר בבית מאיר פנים, מלא עניין ותוכן, עשייה מתוך סקרנות ויצירה, למידה והנאה, עם אנשים כמוך ולחיות את החיים במלואם אנו מזמינים אותך ליהנות בבית מוגן, חם, מחבק ושוקק בחיי חברה ותרבות עשירים, ומכל מה שהופך את החיים למלאים ולמרגשים יותר

דיור מוגן לבני הגיל השלישי – למה זה כדאי?

 

הבית הפרטי של כל אחד הוא המקום המוגן והבטוח ביותר עבורו בכל העולם. יחד עם זאת, ככל שמתבגרים, לא תמיד קל לשהות לבד בבית וזאת מאחר ויש צורך בחברה תומכת, סיוע של מטפלים ואפילו תעסוקה לכל שעות היום. אם גם אתם הגעתם לגיל השלישי ורוצים לשפר את איכות החיים שלכם, דעו שבתי הדיור המוגן מזמינים אתכם לחיות בדיוק כפי שמגיע לכם: עם המון אהבה וכבוד. כל הסיבות מדוע דיור מוגן הוא הבית החם ביותר לבני הגיל השלישי, כאן לפניכם.

תעסוקה ופעילות לאורך כל שעות היום

בבית הפרטי אתם מנסים להעסיק את עצמכם בבישולים, נקיונות לקראת סוף השבוע וצפייה ממושכת בטלוויזיה. כל אדם, בכל גיל, זקוק לתעסוקה ולמסגרת שמעניקה לו תחומי עניין, חוויות ויצירה. בבתי הדיור המוגן זוכים הדיירים ללו"ז עשיר בפעילויות, הרצאות, חוגים ומפגשים חברתיים שונים המעניקים לכל הדיירים תעסוקה ופעילות לאורך כל שעות היום. אם פעם היה עליכם להטריד את עצמכם איך תגיעו עם קלנועית מהבית שלכם אל החוג שלכם במועדונית, הרי שכיום הכל נמצא לכם תחת קורת גג אחת.

חברה המורכבת מבני גילכם

אם יש משהו נוסף חשוב הוא להיות בחברה המתאימה לכם מבחינת גיל ותחומי העניין. בבתי הדיור המוגן אתם זוכים ליהנות, לגור ולחוות עם אנשים בני גילכם, באותו הסטטוס ובאותו המקום בחיים. לעתים ישנם אלו שחשים תסכול על שאינם זוכים להעביר זמן איכות עם בני גילם ועל כן הם לא זוכים לאותה הזדהות והבנה. בבית דיור המוגן המצב הוא הפוך לחלוטין: אתם רוכשים לעצמכם חברים וחיי חברה עשירים ונפלאים עם בני גילכם.

ניידות וקלות ממקום אל מקום

בתי הדיור המוגן מודעים לכך שישנם אלו בגיל השלישי המתניידים ממקום למקום באמצעות קלנועית. על כן, המבנים בנויים בצורה כזו המאפשרת ניידות אידיאלית ונוחה לכל אחד מכל מקום אל כל מקום. אינכם צריכים להטריד את עצמכם בשאלה האם תהיה לכם גישה מהחדר שלכם אל החדר בו נערך החוג או להיכל בו נערכת ההרצאה – בתי הדיור המוגן תוכננו ועוצבו במיוחד בשבילכם כשבבסיס הכל קשת הצרכים הייחודים לכם.

ביטחון מלא ומענה רפואי

הביטחון האישי שלכם הוא מעל לכל. בבתי הדיור המוגן אתם זוכים לשקט נפשי וראש שקט שכן אתם במקום מוגן התואם והולם את הצרכים האישיים האופיינים לגיל שלכם. כמו כן, ישנו מענה רפואי הזמין לכם לכל מטרה שרק תרצו, כך שכל קשת השירותים לה אתם זקוקים נמצאת במקום אחד, מבלי שאתם צריכים להיות טרודים בשאלה איך תגיעו, מי יקח אתכם ומתי יהיה תור זמין. כל מה שאתם צריכים – החל מבילוי לשעות הפנאי ועד תור לרופא לצורך בדיקה שגרתית, נמצא מתחת לאף שלכם.

צור קשר
סיור וירטואלי בבתים